Kontrast:
Rozmiar czcionki:
A A+ A++
Odstępy:
TAB - Kolejny element
SHIFT + TAB - Poprzedni element
SHIFT + ALT + F - Wyszukiwarka
SHIFT + ALT + H - Strona główna
SHIFT + ALT + M - Zawartość strony
SHIFT + ALT + 1 - Wybór Menu
ESC - Anulowanie podpowiedzi

ETR

Tekst łatwy do czytania – easy to read (ETR)

 

Logo tekstu łatwego do czytania i rozumienia:
głowa nad otwartą książką i podniesiony w górę kciuk w geście OK.
Brak opisu obrazka

Urząd Gminy w Przemęcie

Urząd Gminy w Przemęcie, w skrócie Urząd Gminy  znajduje się przy ulicy
Jagiellońska 8.
To jest budynek urzędu, w którym pracuje wójt i urzędnicy.
Przed budynkiem urzędu jest jedno miejsce parkingowe dla osób
ze szczególnymi potrzebami.
Brak opisu obrazka
Za budynkiem urzędu jest 5 miejsc parkingowych dla osób ze szczególnymi potrzebami.
Brak opisu obrazka
Do budynku można wejść wejściem głównym od strony ulicy Jagiellońskiej.
W budynku znajduje się winda której wymiary pozwalają na swobodny przejazd osobom ze szczególnymi potrzebami.
Brak opisu obrazka

Wejście do urzędu

Po wejściu do budynku przy drzwiach znajduje się Biuro Obsługi Klienta.
Tutaj można załatwić wiele spraw.
Brak opisu obrazka
Obsługa osób ze szczególnymi potrzebami odbywa się poza kolejnością.

 

Brak opisu obrazka

Kto jest wójtem gminy?

Wójtem Gminy Przemęt jest Janusz Frąckowiak. Wójt to osoba, która rządzi gminą.
Wójtowi w pracy pomagają zastępca wójta, sekretarz, skarbnik oraz wielu pracowników.
Brak opisu obrazka

 

Czym zajmuje się urząd?

W urzędzie można się zameldować, zgłosić prowadzenie własnej firmy, wyrobić dowód osobisty, zgłosić, gdy urodzi się dziecko.
To w urzędzie otrzymasz akt zgonu czy akt urodzenia.
W urzędzie można też wziąć ślub cywilny.
Urząd zajmuje się budżetem gminy, ustalaniem jakie będą podatki, drogami, chodnikami, ścieżkami.
To tutaj dostaniesz pozwolenie między innymi na wycięcie drzewa.
Dzięki Urzędowi powstają nowe budynki. Urząd robi remonty, buduje i naprawia drogi gminne,
zajmuje się ochroną środowiska.
Jest kilka sposobów w jaki osoby z niepełnosprawnościami mogą załatwić sprawę w urzędzie:
  • napisanie pisma i wysłanie go listem na adres:
Urząd Gminy Przemęt,
ul. Jagiellońska 8
64-234 Przemęt
  • złożenie pisma w Biurze Obsługi Klienta w Urzędzie Gminy Przemęt,
  • napisanie wiadomości i wysłanie jej na adres e-mail: urzad@przemet.pl
  • telefonicznie pod numerem: 65 615 69 66
  • wrzucenie pisma do skrzynki podawczej na pół piętrze.
  • wysłać pismo za pomocą platformy e-PUAP: www.epuap.gov.pl ePUAP to skrót nazwy Elektroniczna Platforma Usług Administracji Publicznej. Do tego sposobu trzeba mieć Internet i swoje konto na ePUAP.
Do tego sposobu trzeba mieć internet i swoje konto w ePUAP.
Osoby głuche i słabosłyszące mogą kontaktować się z urzędnikiem.
Do urzędu można też przyjść z psem przewodnikiem, który pomaga osobie przy poruszaniu się.

 

Jak skontaktować się z urzędem?

Urząd czynny jest od poniedziałku do piątku 7:30 – 15:30.
Jeżeli chcesz skontaktować się z urzędem telefonicznie, zadzwoń na numer: 65 615 69 66
Innym sposobem skontaktowania się jest napisanie wiadomości na adres e-mail: urzad@przemet.pl

 

Gmina Przemęt

Jagiellońska 8, 64-234 Przemęt
Tel. 65 549 60 72
Strona www: przemet.pl

Godziny otwarcia

  • pn. - pt. 07:30 - 15:30
Strona utworzona w standardzie WCAG 2.1