Kontrast:
Rozmiar czcionki:
A A+ A++
Odstępy:
TAB - Kolejny element
SHIFT + TAB - Poprzedni element
SHIFT + ALT + F - Wyszukiwarka
SHIFT + ALT + H - Strona główna
SHIFT + ALT + M - Zawartość strony
SHIFT + ALT + 1 - Wybór Menu
ESC - Anulowanie podpowiedzi

Odkrywanie nowych talentów. Gminny Konkurs Języka Angielskiego Picture Writing

7 maja w Szkole Podstawowej im. Jana Pawła II w Mochach odbyło się uroczyste wręczenie nagród laureatom Gminnego Konkursu Języka Angielskiego Picture Writing.

Konkurs ten, mający na celu zachęcenie uczniów do wyrażania swoich myśli i napisania opowiadania w języku angielskim, okazał się mieszaniną pomysłowych narracji i błyskotliwego języka. Uczestnicy zostali poproszeni o stworzenie urzekających opowiadań, które uchwyciły esencję pory roku, łącząc w sobie barwność wiosny z ukochanymi tradycjami Wielkanocy.

W kategorii uczniów klas VII-VIII, pierwsze miejsce zdobyła Maja Bernacka ze szkoły podstawowej w Radomierzu, tuż za nią uplasował się Jan Stanisław Woś ze szkoły podstawowej w Kluczewie, zajmując drugie miejsce w konkursie.

Rywalizacja wśród uczniów klas IV-VI była równie zacięta, kończąc się niezwykłym remisem na pierwszym miejscu. Patryk Balcerek i Piotr Michalczak, obaj reprezentujący szkołę podstawową w Mochach, olśnili komisję konkursową swoimi opowiadaniami. Tymczasem drugie miejsce również zostało przyznane ex aequo i przypadło Rafałowi Subsar ze szkoły podstawowej w Kluczewie oraz Nikodemowi Jalocha ze szkoły podstawowej w Mochach. Nie można pominąć także trzeciego miejsca, które również zakończyło się remisem, Alicji Spławskiej i Szymona Krakowiaka ze szkoły podstawowej w Buczu.

Wszystkim laureatom gratulujemy i życzymy dalszych sukcesów. Zamykając kurtynę na tegoroczny konkurs, opowiadania, które zostały napisane niech służą jako dowód na nieograniczone możliwości uczniów i potencjał kryjący się w młodych umysłach.

Gmina Przemęt

Jagiellońska 8, 64-234 Przemęt
Tel. 65 549 60 72
Strona www: przemet.pl

Godziny otwarcia

  • pn. - pt. 07:30 - 15:30
Strona utworzona w standardzie WCAG 2.1